fbpx
Powrót

JAKIMOWICZ HoReCa Academy

7 pytań do...

1. JAKIMOWICZ HoReCa Academy zajmuje się…
głównie szkoleniem personelu w sektorze HoReCa, ale nasze szkolenia to nasza misja, którą mamy do wykonania. Do badanie potrzeb naszych potencjalnych Partnerów biznesowych, to wdrożenia, wspólna praca. Nasze szkolenia, to przede wszystkim nauka budowania relacji w zespole i komunikacja, to tolerancja i szacunek do drugiego życia. Naszymi szkoleniami, chcemy motywować i zarażać swoją pasją do Hotelarstwa, Gastronomii, Kawy, Baru i Wina…

2. Praca Kelnera, to…
nie tylko zwykłe podawanie… to sztuka, którą odgrywamy każdego dnia i taniec, my Jesteśmy aktorami, a naszą sceną jest sala restauracyjna. Kelner, to również świetny psycholog, bo potrafi rozpoznać potrzeby Gościa i typ Gościa, który przychodzi do restauracji oraz zna mowę ciała. Kelner, to również świetny sprzedawca, bo zna techniki sprzedaży sugerowanej…. ale dla mnie sprzedaż, to opieka nad Gościem, czyli uczę sprzedaży, lecz na najwyższym poziomie relacyjności.

3. Wszystko zaczęło się…
14 lat temu, gdy obserwowałem Kelnerów pracujących w jednej z najbardziej prestiżowych w tamtych latach restauracji w moim rodzinnym mieście Kluczborku… Podjąłem pierwsze kroki, ale pierwsze kroki, to nie był jeszcze “balet”… spodobało mi się, zachwycałem się … Przepracowałem w wielu miejscach, ale u tego samego restauratora i w 14 letniej karierze miałem swój 4 letni epizod w Królestwie Niderlandów, gdzie pracowałem m.in. w gastronomii i chodziłem do szkoły. Po 4 latach wróciłem do Kluczborka i do restauracji od której właściwie wszystko się zaczęło i tam pracowałem kolejne 3 lata na stanowisku kierownika zmiany…Pasję odnalazłem 7 lat temu- zmieniając miejsce i stanowisko jako kierownik restauracji i pubu w 4**** HOTELU w swoim mieście, dzięki temu miejscu i Właścicielom tego Hotelu mogłem się rozwijać i wdrażać nowe techniki i umiejętności poznane w wielu miejscach w Polsce. To dzięki temu miejscu poznałem wyjątkowych ludzi, swoich mentorów, którzy poprowadzili mnie w Świat przekazywania zdobytej wiedzy i umiejętności.

4. Współpracuję z…
kilkudziesięcioma Szkołami Gastronomicznymi oraz wieloma Hotelami, Restauracjami i firmami szkoleniowymi.

5. Ofertę kieruję do…
Dyrekcji, Nauczycieli i Uczniów Szkół Gastronomicznych, do Właścicieli i osób zarządzających Hotelami i Restauracjami, do osób indywidualnych, które chciałyby rozwijać swoje kompetencje i spróbować zarazić się pasją do obsługi Gości jak ja.

6. Inspiruje mnie…
moje życiowe motto: “Największe bogactwo, to robienie tego, co kochasz”, które napisał Colin P. Sisson.- często mówię, że od 14 lat nie przepracowałem ani jednego dnia… 🙂

7. Moim marzeniem jest
dobre pytanie, ponieważ mój Mentor nauczył mnie jednej – bardzo ważnej rzeczy w życiu, za co jestem Jemu ogromnie wdzięczny….a powiedział: “Janek, pamiętaj : Zamieniaj marzenia na cele, bo co z tego, że będziesz marzył?” I mówił do mnie jeszcze tak : “Jeśli coś chcesz…. czy będziesz od razu miał? – odpowiedziałem :”nie” Więc Pamiętaj: “Między słowem MIEĆ a CHCIEĆ, jest jeszcze jedno słowo…. ROBIĆ”. I Wiecie co>? Odkąd żyję tym przesłaniem- spełniam swoje marzenia- realizując postawione cele. A moim życiowym celem – misją, jest naprawianie zdewaluowanego na przestrzeni lat zawodu Kelner w naszym kraju, a więc to jest odpowiedź na Wasze pytanie 😉

Oferta

Obsługa to sztuka, a kelner to aktor…
Od zawsze najważniejszą osobą w restauracji (z personelu oczywiście) jej mecenasem, ambasadorem, wizytówką, reklamą, czarodziejem i aktorem na tej scenie jest Kelner – zawsze uśmiechnięty, uczynny, komunikatywny, uprzejmy o nienagannych manierach, obdarzony zaufaniem Gości, zawsze gotowy zaspokoić nawet najbardziej wyszukane kulinarne życzenia każdego z Gości restauracji .

Restauratorzy znają wartość dobrego kelnera, wiedzą jak wiele zależy od jego pracy, pracy którą wielu znawców obsługi nazywa – sztuką. Sztuka profesjonalnej obsługi kelnerskiej jest świadkiem i przyjacielem wielu niezapomnianych uroczystości wypełniających nasze szybkie często szare i nieciekawe życie – począwszy od chrztu poprzez wesele po inne bardziej lub mniej uroczyste chwile, którym towarzyszą spotkania przy wspólnym stole okraszone niezastąpioną obsługą oddanego Ci kelnera …

Profesjonalny Kelner…

Są chwile, w których kelner musi znaleźć rozwiązanie trudnej sytuacji – stając oko w oko z Gościem i jego niezadowoloną miną po pierwszych kęsach. Dania, które miało zaspokoić jego głód, ale i przyjemność wyjątkowego smaku.

Doświadczony kelner wie, że nie ma sensu przekonywać – i udowadniać kto ma racje – bo rację ma zawsze Gość – pozostaje nam przeprosić, przyjąć reklamację i udać się do wyroczni – kuchni przechodząc przez rozdzielnię kelnerską.

Pierwsze kroki młodych kelnerów to jeszcze nie balet, nie tango, na pewno też nie walc. Najtrudniej zacząć, mieć chęci, duszę pełną optymizmu i doświadczenie, dzięki któremu unikniemy wielu prostych błędów.

Ofertę swoją kieruję do Szkół Gastronomicznych, Hoteli, Restauracji i do każdego, kto chciałby rozwijać swoje kompetencje związane z Obsługą Gości, ale również do osób, które chciałyby poczuć się pewniej np. podczas spotkań biznesowych.

Poza stricte szkoleniem Kelnerów pod względem technicznych umiejętności – w moje szkolenia “wkradają się” miękkie kompetencje i nastawiam się na swoich szkoleniach na komunikację i przede wszystkim na budowanie relacji z Gośćmi i z współpracownikami.

Uczę dobrych manier od najmłodszych lat, czyli Savoir-Vivre w dniu codziennym, jak i w restauracji, czy podczas spotkań czysto biznesowych.

Zapraszam tych Hotelarzy i Restauratorów, którym zależy na najwyższym poziomie obsługi, ale na równie wysokim poziomie relacyjności, a nie “sztywności”. Zapraszam również tych, którzy Opieką Nad Gościem chcą jednocześnie dbać o stany magazynowe w restauracji i podnoszenie obrotów, a przede wszystkim zarobków, powodując przy tym, że Goście do nas wracają. To jest największym sukcesem Restauracji…..gdy Goście do nas wracają, bo to właśnie dzięki Nim wszyscy mamy pracę.

Aby zamówić kartę należy się do konta. Jeżeli nie posiadasz konta w Otovino.pl, zarejestruj się.